Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

sâmbătă, 13 iulie 2013

Leapșa nouă

Fără prea multe introduceri, leapșa de pe blogul Julietei (unde se găsesc, de altfel, toate).

1. Ultima ta relație a fost o greșeală?
Nu, m-a salvat de la a lua o decizie greșită.

2. Ce faci când ești trist?
Ori ascult, ori fac muzică, ori scriu. Scriu îngrozitor de mult.

3. O persoană pe care nu o vei uita niciodată?
Nu pot alege una.

4. Prietena care nu te-a trădat niciodată?
Dana, Laura, Molly. Le iubesc pe toate trei!

5. Vorbeste-mi despre pasiunea ta cea mai mare.
Sună complicat, da-i foarte simplu: fac muzică și asta îmi ocupă tot timpul. -Guess Who

6. Trei adjective care te descriu.
Puternică, amuzantă și cu încredere de sine.

7. Te placi? Ai schimba ceva la tine?
Nu pot spune că sunt perfectă, dar nici nu aș schimba nimic la mine.

8. La ce te gândești acum?
În mod sigur la el.

9. Ultima melodie dedicată ție. De la cine?
Cred că a fost Sonny Flame - Vin, de la Răzvan.

10. Ce job ai vrea să ai?
Muzician, psiholog, make-up artist sau informații cu clienții pentru organizații care promovează arta.

11. Tatuaje?
Posibil.

12. Piercing-uri?
Posibil.

13. Ultima carte citită?
Extravagantul Conan Doi de Vlad Mușatescu. Nu-i rea.

14. Ultima călătorie făcută?
În Madeira, de Paștele Catolic.

15. Crezi în a doua șansă?
Nu, dar cred că, uneori, merită acordată.

16. Cuvântul preferat?
Nu m-am gândit la asta niciodată.

17. Filmul preferat?
The Nightmare Before Christmas!

18. Cadoul pe care îl primești cel mai des?
Tot felul de accesorii.

19. Ce crezi că crede lumea despre tine?
Nu prea mă interesează, dar știu că majoritatea cred numai invers decât sunt de fapt.

20. Ai mâncat vreodată atât cât să ți se facă rău? Ce anume?
Nu cred.

21. O lege zice că trebuie să renunți la unul dintre simțuri. La ce renunți?
La miros.

22. Te-ai îndrăgostit vreodată de o persoană pe care la început nu o suportai?
Nu.

23. La ce vârstă ai primit primul sărut?
12 ani.

24. De câte ori ai fost lăsată de iubit?
De două ori, dacă țin minte bine.

25. De când îți cunoști cel mai bun prieten?
Cea mai lungă prietenie e de... Vreo șapte ani.

26. La ce vârstă ți-ai început viața sexuală?
Murea cine a scris leapșa dacă nu întreba ceva despre sex.

27. Cui i-ai zis ultima minciună? Era o minciună mare?
Unei fete din școală. I-am zis că nu sunt cu cine sunt de fapt.

28. Pentru ce minți, de obicei?
Pentru a mă scoate din tâmpenii care nu sunt necesare.

29. Ai înșelat vreodată? Ai fost înșelată?
Nu și da.

30. Fondul telefonului tău? Dar al desktop-ului?
Pe telefon am unul negru, simplu. Pe desktop, una cu un desen al sistemului solar.

31. De ce îți este cel mai frică?
De singurătate.

32. Ce te deranjază cel mai mult la persoanele din jur?
Mor pe ăia care nu mă cunosc și nu mă suferă, că așa au auzit ei.

33. Ultimul mesaj trimis?
Acum vreo trei minute.

34. Ultimul mesaj primit?
Acum vreo trei minute și ăla.

35. Ultima oară când ai plâns?
Acum vreo două-trei luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu