Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

vineri, 21 decembrie 2012

Poate că am stat prea mult

Salutare, bloggeri!
Am venit să vă spun că... Ah, cum să încep? Vreţi o introducere? Ştiu! Aş putea să fac una dacă vreţi. Dar ar fi scurtă şi plictisitoare. Neah, nu merită introducere.
Şi atunci ce vă fac? Vă spun direct? Dar n-are farmec! Ah, fir-ar să fie! Vreţi să vă spun? Aş putea să fac şi asta. Dar nici aşa parcă nu-i bine...
Bine, vă spun. Se pare că iar am prins rădăcini într-un singur loc. Plec în Maroc, fraţilor! Ne vedem pe 26.

Crăciun fericit! :)

4 comentarii:

  1. Waaaai, distractie placuta!:* te astept cu povesti geniale <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Oooo ! :o Maroc! O duci bine tu asa :)) . Felicitariiii , uita de tot ce inseamna durere sau lucruri neplacute sufletului si distreaza-te , sa ne aduci pozee ! >;d<

    RăspundețiȘtergere
  3. Distractie placuta, Lex! Craciun fericit! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. As spune "distractie placuta" dar deja e 27, insa Craciun fericit!:)

    RăspundețiȘtergere