Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

miercuri, 29 august 2012

Cuvinte


"Şi eu care vroiam să mă însor cu tine."

Poate, peste câţiva ani, ai să uiţi ce mi-ai spus aseară, dar eu am să ţin minte.
Te iubesc!

3 comentarii:

  1. Scuza-ma ca te intreb,dar ce fel de muzica asculti :D ?
    P.S. : Esti foarte talentata in ceea ce scrii . :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ascult orice. Daca imi place o piesa, nu tin cont de gen. In general, rock, punk, metal si rap.
      P.S.: Mersi. :*

      Ștergere
  2. imi place gustul tau in ceea ce tine de muzica :D...cat despre blogul tau tin sa-ti spun ca m-a captivat de la prima citire si asta nu va fi ultima zi cand te voi vizita :)

    RăspundețiȘtergere