Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

marți, 12 iunie 2012

Am uitat

- De ce nu pleci?
- De ce mă ţii lângă tine?


M-au întrerupt toţi. Eram ocupată cu noua mea îndrăgosteală de care eram foarte mândră, sincer. S-a trezit mama să-mi spună că sunt mică şi că stă cu grija mea. O înţeleg, dar merită să mă duc pentru două ore?
S-a trezit trecutul la viaţă şi şi-a dat seama că e mai bine să te deschizi. Mi-a plăcut şi mi-ar fi plăcut şi mai mult dacă nu se întâmpla acum.
S-a trezit sinceritatea din mine. Sau mila? Sau amândouă? Cert e că am spus numai prostii şi nu trebuia. Mai bine tac decât să rănesc şi deşi nu am rănit încă, nu pot să spun că am timp să îndrept.
S-a trezit creierul meu să-mi spună pe cine trebuie să uit şi de cine trebuie să mă îndrăgostesc. Şi îmi ieşea! Dup-aia s-au trezit toţi oamenii şi toate chestiile dinăuntrul meu să-mi spună că nu e bine şi că cineva vrea altfel, că nu mai merge cum vreau eu.
Să recapitulăm. Nu mai iubesc pe cine nu trebuie, îmi găsisem o ţintă bună, ştiam cum s-o dobor dintr-o lovitură, aşteptam momentul! Şi apoi ne-am gândit că nu, că mai bine altfel decât aşa, că nu e după mine. E din cauza a ce s-a întâmplat azi? E de la stres? E de la haine? E de la alcool? De la muzică? De la filme? De la ce e?!
Gâtul îmi arde, oasele mă dor şi în capul meu este o mare varză. A trebuit să devin confuză din nou.

Un comentariu:

  1. Stiu faza cu cele 2 ore si ai si tu dreptate,dar si mama ta are. Sper sa-ti iasa ce vrei. Asta una. A doua : faza cu "indragosteala" nu e ca nu e bine sau asa ceva. Dar daca cineva iti spune ca nu e bine sa iubesti pe nu stiu cine, tu si de-a dracului, indragosteste-te mai tare si fa sa-ti iasa tot ce vrei!

    RăspundețiȘtergere