Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

luni, 28 mai 2012

Aşteptări

Mai ţineţi minte când vă ziceam că dacă nu aveţi aşteptări, nu are cine să vă dezamăgească şi bla bla bla? Azi am descoperit câţi oameni au aşteptări incredibile de la mine şi cât de puţine fac ca să-i mulţumesc.
Îmi expiră timpul. A 11-a pleacă miercuri şi totul o să fie mort pentru restul anului. Eu nu ştiu încotro am să alerg acum. Aştept. Aştept sfârşitul lui iunie şi petrecerea unui amic. Aia e poarta mea deschisă şi nu am decât să aştept să vină la mine. Timpul trece. Oportunităţile, la fel.
Mă îndrept către niciunde, dar sincer, îmi place aşa. Tot ce ştiu e că am examene de dat, muzică de compus, locuri în care să mă duc şi poze de făcut. Viaţa e frumoasă!

Un comentariu:

  1. Desi crezi ca te intrepti catre nicaieri, nu este adevarat:) Cu totii avem o destinatie mai mult sau mai putin cunoscuta, dar o avem,desi nici eu nu sunt pe deplin convinsa de ceea ce spun.. Si totusi, traieste-ti viata ^^

    RăspundețiȘtergere