Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

joi, 27 octombrie 2011

Sunt om!

Încă te iubesc şi încă mai am sentimente. Cred că e normal să mi se facă dor. Încă îmi mai este şi încă te mai caut. Te vreau aici, dar ştiu că nu te pot avea. Ce am să fac fără tine? Încă nu ştiu, dar să trăiesc nu pot. Ştiu, ai să îmi zici că e vina mea, că eu am vrut să fie aşa. Te rog, nu mi-o spune. Ştiu că aşa e, dar deja doare. Nu face totul să doară mai rău.
Nu sunt perfectă, dar nu sunt inumană. Nu pot să îmi tai toate sentimentele de la rădăcină. Şi nu vreau să fac asta. Încă pot să te iubesc şi îmi place, iar ăsta e singurul lucru pe care vreau şi ştiu că am să continui să îl fac. Mi-a fost dor de tine, deşi nu ţi-am spus şi nici nu ţi-am arătat suficient. Şi acum îmi pare rău. Dar sunt oarecum fericită. Măcar ştiu că voi fi bine în seara asta.

3 comentarii:

  1. E frumos sa iubesti, dar e greu atunci cand persoana iubita nu simte la fel.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos :o3.Iubirea trebuie sa fie "un joc " in care amandoi sa castige ,dar daca unul iubeste si unul nu..

    RăspundețiȘtergere