Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

duminică, 17 iulie 2011

Mă întorc!

Joi mă apuc de împachetat. Ne vedem în Bucureşti peste o săptămână! Mi-a fost dor de voi toţi. Şi nu mă sunaţi duminică, că vin seara.
Vă iubesc!

5 comentarii:

  1. welcome back :d
    ca un welcome gift, te asteapta o leapsa la mine pe blog :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi nu sunam, dar dai tu mesaj cand ajungi sau suni, cum brei. Eu am fost ieri in Bucuresti, tu vii maine. Cineva isi bate joc de noi :))
    Drum bun si sa te intorci cu bine :)

    RăspundețiȘtergere