Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

vineri, 10 iunie 2011

Altă zi de genul

Altă zi de genul ăla. Ştiţi zilele când parcă totul merge prost, dar ai o chestie care iţi face ziua perfectă? Aşa mă simt eu azi. Nu pot să merg ca lumea (febră musculară, nu altceva), dar îmi vine să mă urc pe toţi pereţii de fericire. Ziua asta a mers mult mai bine decât credeam că avea să meargă, având în vedere condiţiile date. Şi nu mă refer doar la febra musculară.
Îmi iubesc viaţa în mod oficial!

*maybe it's not my year, but it's gonna be my summer!

5 comentarii:

  1. Ma bucur ca esti fericita ^^ Imi zici si mie de ce? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca,cineva mai stie sa aprecieze viata.:)Ma bucur pentru tine.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine de tine ca esti optimista si ca sti sa apreciezi viatza.. ;)..
    Si eu mai am senzatia aia din cand in cand si mi-as dorii sa o am tot timpu:)) da in ziua de azi nu prea se poate...
    Vezi ca trebuei sa imi zici ce te-a facut fericita:)) sa nu crezi ca scapi asa ushor=))

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru un om care isi iubeste viata, un mic goodie bag la mine pe blog :d pups:*

    RăspundețiȘtergere