Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

luni, 28 martie 2011

Pentru el



Pentru el şi pentru faptul că de două zile mă freacă la cap să pun chestia asta pe blog.
"uite, acum căutăm apa să arătăm că suntem şmecheri şi nu ne ducem până în bucătărie pentru o cană de apă. nu mai suntem şmecheri
acum ..suntem proşti că trebuia să punem ceaiul şi dup-aia apa. acum deschidem cutia cu ceai granulat de gogâie ce suntem şi începem operaţiunea: alegem cele mai fine şi gustoase boabe, măsurăm fiecare picătură de apă, acum amestecăm cu o mişcare circulară de 1080 de grade şi o viteză de 50 de rotaţii pe minut.
schimbăm sensul de rotire şi facem aceeaşi operaţie timp de 1 minut. acel minut s-a dus şi mă doare mâna de parcă aş fi dat la labă 40 de min.
degustăm conţinutul, scuipăm în cuva special amenajată de lângă birou.. adică coşul de gunoi. conţinutul este bun.
deschidem cu dexteritate pachetul de ţigări cu o ţigară în el şi constatăm că de fapt nu mai este niciuna în el.
deschidem alt pachet, scoatem o nouă ţigară şi o aprindem folosind instrumentul numit aruncător de flăcări de buzunar.
degustăm din nou ceaiul de lămâie şi constatăm că este perfect şi foarte bun de băut
sfârşit. şi aşa se încheie .. reţeta de acasă3"

Conversaţie inteligentă a lu' Mihai. Totuşi, mi s-a părut bună de postat. Enjoy!

*îmi cer scuze pentru lipsa de majuscule. După ce am pus diacritice, m-am plictisit.

3 comentarii:

  1. Epic! Doamne, e minunata chestia asta :)) Nu prea are sens, dar da, e inteligenta maxima <3
    Eu nu stiu cume ceaiu` granulat :| =)) Eu nici nu stiu cum arata Clujul, deci o lasam asa. =))

    RăspundețiȘtergere
  2. stai in cluj si nu stii cum arata..
    Dar nuga stii cum e?=))

    RăspundețiȘtergere