Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

miercuri, 12 ianuarie 2011

Vară în ianuarie

Ianuarie. Ianuarie afară poate. În sufletul meu e vară. Sunt iar o împrăştiată care vrea în fiecare zi să facă altceva şi îşi pierde până şi capul pe un drum de trei minute. Nu îmi pasă că trebuie să fiu mai atentă, să cresc, să mă maturizez, să mă trezesc la realitate şi lista de nonsensuri poate continua la nesfârşit. Eu sunt fericită. Mă relaxez. Afară e cald, eu ies de la ore zâmbind, ajung acasă, fumez o ţigară, mă schimb, mă aşez şi încep să mă uit pe pereţi. Mă relaxez. N-am nicio treabă, frate.
Sunt fericită. Mă simt de parcă sunt în vacanţă chiar dacă mâine am examen. Nu ştiu. E ca lumea rău. Asta viaţă!

2 comentarii: