Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

marți, 11 ianuarie 2011

Ciudat sentiment

Frate, mă schimb. Mă iau fericirile. E ciudat. Îmi place. Oarecum. Deşi mă face confuză senzaţia asta. E chiar idiot sentimentul, dar e... Drăguţ. E mişto aşa să ştii că nu te stresează nimeni şi nimic, că faci ce vrei şi că totul merge bine.
Mi s-a întors zâmbetul pe faţă.
Vă iubesc pe toţi!

5 comentarii:

  1. Steph, cea careia ii era lene sa mai dea login =))12 ianuarie 2011 la 11:22

    Yay!

    Noi te iubim mai mult :P

    RăspundețiȘtergere
  2. <3 si eu te iubesc.
    Be happy in continoare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E bine.obisnuieste'te cu sentimentu asta ca e bun:))sa fie doar dragut nu si ciudat:)
    si noi te iubim<3[ma bag si eu in aia toti de care zici tu:))]

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu te iubesc >:p...da si pe mine ma sperii sa nu iti vina vreo idee geniala

    RăspundețiȘtergere