Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

duminică, 14 noiembrie 2010

Noiembrie iubit, mă părăseşte

Noiembrie iubit, mă părăseşte
Şi lasă-mă cu iarna-n depărtare,
M-apropie de ce fiinţa mea doreşte,
Departe să mă duci de-a regretelor cărare.


Noiembrie iubit, pleacă departe!
Căci prezenţa ta mă doare
Eşti singurul ce mă desparte
De fericirea firavă ca o floare.


Noiembrie iubit, nu vreau să te mai ştiu
Căci multe nopţi am plâns dintr-a ta nepăsare
Şi ceea ce vroiam nu am putut să fiu,
Iar asta tu nu ştii cât de mult mă doare.


Noiembrie iubit, te pierd pe o cărare
În urma mea nu mai privesc
Iarna mai simplă mi se pare
Căci ea-mi dă voie să iubesc.

3 comentarii:

  1. si bineinteeelessss cine e geniul care te-a pus sa o postezi?;;)
    moi,bien-sur.

    e cute rau ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, Zozo e singura care e de vină pentru că postarea asta e aici.
    Merci.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, asta e una din cele pe care mi le-ai citit si mie la telefon si e geniala.
    Esti Eminescu, partea a doua, si sa stii ca nu o zic doar pentru ca esti prietena mea.

    RăspundețiȘtergere