Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Mda, la mulţi ani, Lex.!

Da, 20 noiembrie. Ziua în care m-am născut. Ziua în care azi îmi serbez a paişpea aniversare. Paişpe ani.
Nu zic că mă bucur foarte mult pentru că, nefiind în ţară, nu pot să îmi scot buletin şi asta e cam singura fericire la vârsta asta. Lucrul pentru care mă bucur în schimb e Sunshine (foto. dreapta), chitara pe care am primit-o şi la care am început să mă chinui să învăţ să cânt. Şi mă rog, mă mai bucur pentru alte chestii pe care le-am primit, dar Sunshine e specială. Singurul lucru care îmi vine în cap este faptul că mă străduiesc să-i fac pe ai mei să îmi ia chitară de vreo doi ani şi am reuşit într-un final.
Apoi, e destul de mişto să fie ziua ta. Primeşti mail-uri, mesaje, felicitări, telefoane, comentarii pe Hi5 sau ce-oi avea, te suna rudele, bei, mănânci tort, poţi să faci mai tot ce vrei. E destul de ca lumea. Cred că o singură dată în viaţă am băut mai mult decât azi. Diferenţa e că atunci n-aveam nimic. Azi, m-a luat puţin.
Ce îmi place la ziua mea (şi asta chiar îmi place) e faptul că nu ştie multă lume când e. Şi nu mă aştept să mă felicite decât câţiva. Azi am aflat câtă lume ştie de fapt că m-am născut acum paişpe ani pe vremea asta.
Ce să mai zic? Cred că ziua mea e doar o dată pe an şi ar trebui să mă bucur de ea până nu se termină.
La mulţi ani, Lex.!

2 comentarii:

  1. Stiu ca a trecut, dar vreau sa-ti mai zic inca o data "La multi ani" si sper sa fi fericita acolo, cu mama ta. Si sa mai dai si pe-aici prin Romania fiindca are si ea partile ei bune, cam putine intr-adevar

    RăspundețiȘtergere
  2. hei,da' stiu...eu sunt tipa nepunctuala ce sa-mi faci.
    eh,desi stiam ca e ziua ta am uitat sa iti zic "Lma"&co. :))
    + ca am fost plecata weekendu' asta in exucursie si m-am intors cu o durere MARE de..detoate:))
    so...Happy Birthdayyy tooo youuuuu! :x

    RăspundețiȘtergere