Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

joi, 28 octombrie 2010

Film

Ţin să îţi mulţumesc prin postul ăsta pentru că m-ai întrebat cum ar fi filmul în care aş juca eu.
Aş juca aproape în orice film, dacă e s-o luăm într-un mod mai realist, dar dacă aş putea să aleg unul, aş juca într-un thriller romantic. Aş fi fata rea care pozează în fata bună cu cine trebuie şi care, la sfârşit, ar fi în închisoare şi ar muri acolo de supradoză. Şi da, sunt de acord cu cei care spun că e ciudat, dar asta e ce aş face pentru că mi se pare o poveste interesantă şi pentru că e ceva ce nu vezi la orice colţ de stradă. 
De ce aş mai face-o? Aş face-o pentru că aş putea să scriu scenariul, pentru că aş putea să joc într-un film şi pentru că de mult vreau să fac asta. Şi atenţie. Nu aş face-o nici măcar o secundă cu gândul că îmi va aduce faimă. Nu disper după ea. Poate mă voi gândi că îmi va aduce bani, dar mereu m-a durut în cot de afişe cu poza mea pe străzi şi încă mă mai doare. Asta poate când oi fugi de acasă. 
Şi dacă o fac vreau să am o tonă de machiaj pe faţă, să fie filmat toamna, dar niciodată vara pentru că vara este a mea! Vreau să fie un succes pentru că asta îmi va aduce oferte viitoare. Şi pe parcurs, cred că tot ce contează, la o adică, e să fiu mulţumită cu munca pe care am făcut-o, să zâmbesc, să îmi placă şi să cunosc lume. Niciodată nu uit faptul că vreau şi îmi place să cunosc şi să intru în contact cu lume.
Şi după ce termin filmările, tot ce mi-aş dori ar fi să îmi strâng toţi prietenii şi să mergem să vedem filmul pe ecran mare, la cinema. 
Cum ar fi filmul în care ai vrea tu să joci? Ce ai vrea de la el şi ce ai face după ce l-ai termina?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu