Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

marți, 19 octombrie 2010

Călătoriile

Da, am ajuns şi aici. Sunt destul de sigură că ştim cu toţii exact despre ce voi vorbi, aşa că îmi voi lua libertatea de a trece peste introducerea clasică şi deja plictisitoare cu "ce e de fapt?".
Îmi place să călătoresc. Farmecul este că, oriunde te-ai duce şi oricât ai sta, nu există loc pe lume care să nu aibă ceva care să îţi placă. Nu există un oraş care să nu te impresioneze cu nimic. Când vii de undeva, este absolut imposibil să nu ai măcar o singură amintire frumoasă. Plus că un oraş nou este o oportunitate nouă. Călătorind, ai şansa de a vedea, învăţa şi experimenta anumite chestii.
Apoi mai e tradiţia cadourilor. Ştiţi cu toţii faza în care spui cuiva "plec la...". Există două posibile răspunsuri. "Să îmi aduci şi mie..." al prietenului care nu este sigur dacă aveai de gând să îi iei sau care vrea ceva anume sau "sper să te distrezi" al prietenului care este siigur că îi vei lua ceva. Şi ştiţi cu toţii că, indiferent dacă vi s-a cerut sau nu, o să luaţi ceva cât de mic pentru oricine.
O călătorie e genul de loc din care vii cu poze, cadouri, prieteni, amintiri şi impresii şi nimic nu se compară cu asta. E genul de experienţă care mereu o să te lase la modul "wow". Pentru că de peste tot poţi să iei ceva bun. Şi un oraş e genul de chestie care chiar te poate fascina.
M-am plimbat cam prin toată România. Singurul oraş în care nu am fost în stare să ajung e Sibiul şi nici nu cred că o să fac asta curând. În rest, nu m-am plimbat mult prin Europa şi nu îmi e ruşine să o zic. Am văzut Grecia de două ori şi UK-u' unde trăiesc. Bine, UK-u' nu se poate spune că l-am văzut pentru că nu am ajuns decât în Londra şi în Brighton. Vreau să văd Parisul. Ştiu, visul oricărei femei e să ajungă la Paris. Nu e chiar aşa. Vreau să îl văd pentru că suna interesant şi pentru că mi se pare inutil să învăţ franceză dacă nu o să ajung niciodată la Paris. Apoi, vreau să văd ce se poate vedea şi să cumpăr parfumuri.
Acum, lăsând ce am vizitat şi de ce vreau să merg în Paris la o parte, aş vrea să îmi fac bagajul într-o zi şi să plec cu trenul având în cap să vizitez Europa toată şi să mă întorc când o fi. La cel puţin două luni, oricum. Vreau să mă întorc cu haine, suveniruri, cadouri, vederi şi multe multe multe poze. Vreau să mă opresc în mijlocul unei pieţe goale şi să stau în ploaie cu valiza lângă mine şi cu privirea în sus. Vreau ca singurii bani rămaşi când vin să fie doi euro cu care să nu mai am ce să fac pentru că nu schimbă nimeni monede la exchange. Şi vreau ca singurul lucru la care mă voi gândi să fie că a fost cea mai frumoasă vacanţă din viaţa mea.
A călători înseamnă a vedea. Şi a vedea înseamnă a cunoaşte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu