Ce v-aş ruga foarte frumos

În primul rând, pentru cei care vor să afle cine sunt şi cam care-i faza cu mine, daţi un click pe "Lex. şi nimic mai mult". Apoi, v-aş ruga să îmi lăsaţi feedback. Fie pozitiv sau negativ. Nu mă deranjază criticile. Vreau să ştiu ce am făcut bine, ce am făcut rău, unde trebuie să mai lucrez, ce aţi vrea să vedeţi de la mine, de-astea.
În rest, tot ce pot să zic e...
Enjoy!

sâmbătă, 9 octombrie 2010

Cafeaua

Ştim cu toţii că nu există pe pământ un lucru care să fie mai bun pentru o dimineaţă decât o cafea caldă. Fie savurată alături de un biscuit sau alături de o ţigară, acasă, la şcoală sau chiar şi pe drum, nimic nu dă gust unei dimineţi mai bine decât o face o cafea. 
Cumpărată sau făcută, nimic nu se va compara vreodată cu ea. Şi cu toţii ştiţi ce poate face o cafea. Atunci când simţi mirosul ei, începi să adulmeci aerul şi se declanşază o reacţie chimică ciudată în creierul tău. Poţi să faci orice, dar nu poţi să te abţii să iei o gură de cafea deşi ştii că frige al naibii. Te arzi, te ustură, dar singurul lucru la care te poţi gândi e "cât poate fi de bună!" Şi ştiţi că aşa e! 
Poate unora o să li se pară ciudat că am ales să vorbesc despre asta pe blog, dar nu ştiu câţi şi-au dat seama că vorbesc despre lucrurile mici care dau culoare vieţii mele. Cafeaua este unul din ele. Şi bine, poate că nu chiar cafea. Dar o dimineaţă nu e dimineaţă fără un cappuccino.
Şi nu am şansa voastră de a-l bea încet, stând jos şi comfortabil. Nu. Din cauză că nu vreau să mă trezesc la şapte doar de dragul de a bea cafea, o beau pe fugă, îmbrăcându-mă mai mult la nimereală cu cămaşa pe care nu îmi dau seama decât la şcoală că am purtat-o şi cu o zi în urmă, băgându-mi repede un caiet în geantă şi alergănd pe scări sperând că mi-am făcut bine nod la cravată. Şi asta e o dimineaţă normală. 
Şi să nu înţelegeţi greşit. Îmi ador dimineţile! Le ador pentru gustul de cafea şi pentru repezeala în care fac tot. Le ador pentru că, într-un fel ciudat, lucrurile curg unele din altele şi, deşi trebuie să mă grăbesc, nu mă stresez şi fac totul zâmbind. Iar toate astea se datorează cafelei. Pentru că e cea care îmi pune dimineaţa în ordine şi cea care mă relaxează.
Ţie ce îţi dă poftă de viaţă?

2 comentarii: